מדיניות ביטול עסקה

1. המפעילה מציעה עסקאות מסוג "עסקה מתמשכת" כמשמעותה לפי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק")

2. בהתאם לדין, הצרכן רשאי יהיה לבטל את העסקה ביטול כללי וזאת בתוך 14 ימים ממועד תחילת קבלת השירות. במקרה כזה יושבו לצרכן כלל הסכום אשר נגבה ממנו בהתאם לסוג השירות אותו רכש לרבות "תשלומי קרן" ו – "תשלומי עמלה". ההחזר יבוצע לאותו אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה.

3. בחלוף 14 ימים ממועד תחילת קבלת השירות, יהיה הצרכן רשאי לבטל את העסקה בכל מועד. את הודעת הביטול יכול הצרכן למסור למפעילה באמצעות עמוד ביטול העסקה באתר או שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת info@car2pay.co.il. יש לציין את שם הלקוח ומספר תעודת הזהות שלו.

4. הפעילה תפסיק את החיוב השוטף בתוך 3 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.

5. המפעילה תשיב ללקוח את "תשלומי הקרן" בלבד אשר שולמו עד למועד הביטול וזאת לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה בלבד במועד החיוב של חברת האשראי העוקב להודעת הביטול.

6. יובהר כי "תשלומי העמלה" לא יושבו ללקוח בכל מקרה וזאת ללא כל תלות בסיבה לביטול העסקה.

7. הסכומים אשר יושבו ללקוח בעקבות הודעה על ביטול עסקה אינם צמודים למדד כלשהו ואינם נושאים ריבית והצמדה.

8. הלקוח ישא באופן בלעדי בכל העלויות אשר יגבו על ידי צדדי ג' לצורך ביצוע ההחזר הכספי ולרבות עמלות של חברת האשראי, עמלות בנקאיות וכד'. סכומי עלויות צדדי ג' ינוכו ע"י המפעילה מגובה ההחזר.

7. המפעילה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את מדיניות ביטול העסקה.